Televize Prima se nedohodla s firmou M Marketing Marcely Krplové, pořadatelem České Miss, na další spolupráci. Další ročník soutěže krásy nepodpoří ani neodvysílá. Prima byla šest let generální mediální partner. „Soutěž to nijak neohrozí,“ prohlásila Lucie Volná, výkonná ředitelka akce. 

Siemens vypsal tendr na mediální monitoring

Do dvoukolového tendru na denní monitoring a kvartální analýzy se lze hlásit do 2. března.

Technologická společnost Siemens ČR vypsala tendr na dodavatele denního monitoringu médií a kvartálních mediálních analýz. Do výběrového řízení se mohou přihlásit jak agentury, tak konzultanti. Cílem je podle zadavatele tyto služby zefektivnit a sloučit pod jednoho dodavatele.

V současné době Siemens odebírá denní monitoring od Newton Media a kvartální analýzy od nezávislého konzultanta. „Od sloučení poskytovatelů denního monitoringu médií a kvartálního vyhodnocení mediální publicity si slibujeme větší časovou i finanční efektivitu a flexibilnější komunikaci,“  tvrdí tisková mluvčí Siemensu Kateřina Pištorová.

Uzávěrka pro přihlášky do dvoukolového tendru je 2. března 2016. V prvním kole by mělo dojít k redukci dodavatelů na základě předloženého zadání a stanovených kritérií. Součástí druhého kola bude představení uchazečů formou osobního setkání. Termíny setkání s uchazeči budou upřesněny po ukončení prvního kola poptávkového řízení.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr