Rozhlasové radě se představili Martin Groman a Klára Lukešová-Stejskalová, noví šéfové stanic Vltava, respektive Radio Praha. Na dnešní schůzi radních též zaznělo, že vést Vltavu chtělo 31 lidí, ale šéf rozhlasu René Zavoral si nakonec ze čtyř finalistů (Dita Hradecká, Petr Christov, Martin C. Putna, Pavel Klusák) nevybral nikoho.

Dostál: silou SquareMedia bude logistika

Nová agentura Oldřicha Dostála má spojovat logistiku, kreativitu a elektronický obchod.

Oldřich Dostál

Oldřich Dostál. Foto: Martina Votrubová

Vlastní skladovací a logistická kapacita by měla být hlavní devizou nové kreativní agentury SquareMedia, kterou spouští bývalý šéf digitální divize McCann Prague a bývalý předseda digitální sekce Asociace komunikačních agentur Oldřich Dostál. Jeho agentura chce nabízet značkám kombinaci kreativity, logistiky a mediálního plánování. První realizované projekty hodlá představit během dvou až tří týdnů. Dostál to uvedl na dnešní tiskové konferenci.

„Agentura je postavena na čtyřech základních pilířích – strategie, logistika, kreativita a média,“ řekl Dostál. „Strategie nám umožní definovat taktiku, kreativita pak použít inovativní cesty komunikace na základě této taktiky. Logistika je věc, která nás odlišuje, protože můžeme klientům nabídnout plně automatizované řešení v oblasti balení, skladování a odesílání, je nám jedno, zda odesíláme jeden balíček nebo tisíc.“

Sklad má připraven díky spolupráce „s významným logistickým partnerem, který má mezinárodní přesah“. Distribuci zajišťují dopravci jako DPD, PPL a Česká pošta. „Základní řešení zahrnující tvorbu e-shopu, skladování, logistiku přes tyto dopravce i platební moduly jsme schopni postavit od jednoho do dvou měsíců a náklady začínají na 300.000 Kč,“ uvedl Dostál.

Agenturní tým začíná na šesti lidech a je složen z kreativce, mediálního plánovače, analytika, account manažera a ecomerce manažera. Jejich jména zatím ale Dostál neřekl: „Ještě dobíhají úvazky jednotlivců, proto bych jim nechtěl přitížit.“

Agentura chce cílit na inovativní klienty ze segmentů rychloobrátkového zboží, telekomunikací, financí, retailu a auto-moto, kteří už vlastní e-shopy nebo je chtějí spustit. Mezi klienty budou patřit i některé stávajcí digitální a kreativní agentury. „Kreativita, logistika a e-commerce fungují dohromady, umožňují personalizaci,“ uvedl Dostál.

Český trh e-commerce by měl podle něj v letošním roce atakovat hranici 100 miliard Kč a trend personalizace ve spojení s elektronickým obchodem považuje za momentálně jeden z největších v digitálním marketingu. 

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr