Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Šimůnek končí v čele Hospodářských novin, šéfredaktorem bude Petr Šabata

Kdy střídání proběhne, to vedení Economie, vydavatele listu, nesdělilo. Šimůnek byl – slovy vydavatele – „požádán, aby převzal v Economii novou řídící roli se zaměřením na mezinárodní projekty“.

Šéfredaktor Hospodářských novin, dvaačtyřicetiletý Petr Šimůnek po pěti letech končí ve funkci. Vystřídá ho devětačtyřicetiletý Petr Šabata, poslední dva roky šéf regionálních redakcí Naše adresa, projektu PPF Media, předtím šéf slovenské Pravdy, v letech 1993-2000 šéfredaktor MF DNES.

Kdy střídání proběhne, to vedení Economie, vydavatele listu, nesdělilo. Šimůnek byl – slovy vydavatele – „požádán, aby převzal v Economii novou řídící roli se zaměřením na mezinárodní projekty“. Economia tvrdí, že teď „zkoumá několik mezinárodních projektů v oblasti médií“.

„Petr Šimůnek odvedl za posledních pět let v Hospodářských novinách skvělou práci,“ prohlásil generální ředitel Economie Petr Babický.

Dosavadní šéfredaktor, který se ujal vedení v říjnu 2005, nezastavil propad prodaného nákladu ani hrubých inzertních příjmů.

Inzertní příjmy HN v letech 2004-2010

Ze 44 tisíc výtisků, které Hospodářky průměrně prodávaly v říjnu, šlo 34 tisíc na předplatné, jen 8 tisíc se prodalo volně na stáncích.

Prodaný náklad HN 1993-2010