Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Síť lokálních novin Český domov čeká letos růst tržeb na 90 milionů Kč

Síť lokálních a radničních novin Český domov, která sdružuje 43 titulů a noviny dodává do 1,6 milionu domácností, očekává letos tržby 90 milionů korun, o 32 milionů Kč více než loni.

ČTK to sdělil Jan Čížek, majitel vydavatelské společnosti Strategic Consulting. Jak doplnil, v roce 2011 činil obrat sítě 58 milionů Kč, v roce 2010 to bylo 56 milionů, o rok dříve 55 milionů.

„Letošní růst tržeb očekávám proto, že jsme zdvojnásobili počet titulů v naší síti. Zároveň jsme mohli díky celorepublikovému pokrytí spustit národní obchod, který byl před tím marginální. Tituly po celé republice nyní prodáváme v rámci celorepublikových kampaní. Očekáváme proto rapidní zvýšení počtu inzerentů s celostátní působností,“ přiblížil Čížek na dotaz Médiáře.

Periodika Českého domova jsou plošně distribuována zdarma do schránek na daném území a v současnosti pokrývají 39 % schránek v ČR. Mezi vydávané tituly patří například radniční periodika, jako je Tučňák pro Prahu 4 nebo Pětka pro Prahu 5, regionální tituly Naše Ústí.cz nebo Pardubické listy.cz a 21 partnerských titulů. Jejich periodicita je většinou měsíční.

Tituly sítě Český domov

Tituly sítě Český domov. Klikněte pro zvětšení

„Jedná se o lokální a radniční tituly s dlouhodobou tradicí a vysokou čteností, na které jsou jejich čtenáři zvyklí. Každý titul je pro své město specifický,“ uvedl Jan Čížek. Na základ interních průzkumů udává celkovou čtenost 3,1 milionu.

Vydavatelem Českého domova je Čížkova společnost Strategic Consulting, která se vydáváním lokálních médií a novin pro krajskou a místní samosprávu zabývá od roku 2000. V roce 2009 tvořilo Český domov 20 titulů, v roce 2010 vydával 22 časopisů a novin, v současnosti má 43 titulů.