Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Síť pneuservisů First Stop si vybrala MarketUp

Agentura připravuje pneuservisům online kampaň a stará se o jejich sociální sítě.

Síť pneuservisů First Stop spouští kampaň

Síť pneuservisů First Stop spouští kampaň

Síť pneuservisů a rychlého autoservisu First Stop, spadající pod mezinárodního výrobce pneumatik Bridgestone, spouští v Česku multikanálovou online kampaň zaměřenou na přezutí zimních pneumatik na letní. Kampaň upozorňuje i na to, že při nákupu čtyř pneumatik značky Bridgestone nebo Firestone mohou zákazníci využít slevu pro uskladnění zimních pneumatik. Celou online komunikaci připravuje po vítězství ve výběrovém řízení digitální agentura MarketUp Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka.

Bannerová kampaň upozorňuje na povinnou výměnu pneumatik

Bannerová kampaň upozorňuje na povinnou výměnu pneumatik

Kampaň probíhá prostřednictvím několika online kanálů – kampaň ve vyhledávačích, na Facebooku, bannerová kampaň a remarketing včetně programatického nákupu médií. Podle zástupců MarketUp plánuje klient využít české vizuály i pro kampaně v dalších zemích. 

MarketUp zároveň vytvořil pro FirstStop české firemní stránky na Facebooku, kde má na starost strategii, ediční plán příspěvků a obsah. „Za necelý měsíc jsme zasáhli přes 80.000 lidí. Virální šíření měl například náš aprílový příspěvek, který představil fiktivní limitovanou kolekci barevných pneumatik. Dohromady zaznamenal 411 reakcí a nečekaný nákupní zájem o produkt, který zatím nebyl vyvinut.“ tvrdí spolumajitel agentury Miroslav Král.

Propagace různobarevných penumatik byla jen aprílový vtip

Propagace různobarevných pneumatik byla jen aprílový vtip