Skupina KKCG dopoledne představí novou identitu a zaměření své firmy Informační linky.

Sjednocený obchod Mafry přebere Otevřel, Stolejda odchází

Inzerce do tisku a na internet se od listopadu bude v Mafře prodávat najednou.

Vydavatelství Mafra od 1. listopadu sloučí dosud oddělené obchodní týmy pro tiskovou a digitální inzerci do jednoho oddělení. Jeho vedením bude pověřen stávající obchodní ředitel sekce Mafra Digital Jiří Otevřel. Roman Stolejda, který od letošního jara vedl printový obchod, odchází z firmy po vzájemné dohodě k 31. říjnu.

Jiří Otevřel. Foto: Mafra

Jiří Otevřel. Foto: Mafra

„Mafra vychází vstříc aktuálním potřebám významných obchodních partnerů i našich přímých klientů na propojení obchodních nabídek v jednotlivých mediatypech,“ argumentuje předseda představenstva Štěpán Košík. „Tato změna nám umožní lépe reagovat na požadavky trhu. Počítáme s tím, že mediálním agenturám i klíčovým klientům nabídneme příznivé podmínky na kombinaci našich produktů, neméně významným benefitem pro naše partnery bude i možnost reagovat na jejich požadavky rychle a efektivně z jednoho místa,“ prohlásil Otevřel.

Vedení dílčích obchodních týmů zůstává beze změn. Oddělení KAM povede Jiří Peták, oddělení regionální inzerce Karel Drbal, oddělení tištěných titulů zdarma Miroslav Mareš, oddělení magazínů Michaela Hromádková a obchodní internetové týmy Karel Vizinger.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr