Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Sklizeno i My Food rozšíří své e-shopy s jídlem

Expanzi firmy My Food Market Petra Borkovce řídí bývalý manažer PayU Gabriel Kalapoš.

Spolumajitel finanční poradenské firmy Partners Petr Borkovec ohlašuje ofenzívu v prodeji kvalitních potravin přes internet. Borkovcova firma Brno Investment Group nedávno koupila 50 % v podniku obchodujícím s farmářskými výrobky Sklizeno, s pobočkami v Praze, v Rudné u Prahy, v Brně, Olomouci, ve Zlíně a v Bratislavě. Prostřednictvím dceřiné My Food Market pak Borkovec provozuje v Praze a Brně síť prodejen My Food. Obě značky mají kvalitní potraviny začít nabízet prostřednictvím webu s odběrem v místech, kde prodávají.

Gabriel Kalapoš

Gabriel Kalapoš

„Předpokládám, že ve správné době začneme stavět e-shopy okolo lokálních poboček Sklizena a My Food,“ uvedl nyní Gabriel Kalapoš, který online expanzi prodejce potravin dostal čerstvě na starost. Do Borkovcova My Food Marketu přichází Kalapoš, rodák ze slovenské Trnavy, po zkušenostech z Aukra a později se zakládáním české pobočky platebního portálu PayU. „Co se týká onlinu, má to být prodejní kanál, který zpřístupní zdravé jídlo všem lidem v dosahu logistiky,“ doplnil Kalapoš k plánům v novém působišti.

Kromě vlastního My Food Marketu a 50 % ve Sklizenu získal Borkovec čerstvě také 49 % v pražské firmě Vývar Brothers Jaroslava Váchy (ten drží 51 %), provozující službu Konečně vývar, a kupuje strážnickou firmu Zdravé stravování Lukáše Drlíka a Kateřiny Šimkové, nabízející krabičkovou dietu. Díky té si k prodeji přes internet zajišťuje distribuci. „S akvizicí společnosti Zdravé stravování jsme se dostali k rozvinuté logistické síti,“ podotkl Kalapoš k chystanému modelu rozvozů.

Internetový obchod prodejen My Food, plánuje Kalapoš, se má rozčlenit na sekce potravin pro různé druhy životního stylu a diet (paleo, vegan, bio, raw), nabízet české i světové delikatesy a lahůdky a také služby dodávek hotového jídla pro různé akce ve firemní i soukromé sféře (říkají tomu online catering a delivery).

Kalapoš tak přišel naplňovat Borkovcovu vizi obchodování s poctivým, kvalitním a zdravým jídlem pro co nejširší veřejnost. Do této vize Borkovec investoval údajně už přes 100 milionů Kč.