V hale C na pražské Balabence se dnes bude na konferenci Retail in Detail mluvit o inovacích v maloobchodě. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá letos prodejní portál Aukro, to nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Skočíková provozní šéfkou Socialsharks

Nikol Skočíková přebírá operativu, Petr Andrýsek povede agenturu strategicky a za hranice.

Nikol Skočíková

Nikol Skočíková

Na pozici chief operation officer digitální agentury Socialsharks nastupuje Nikol Skočíková. Jako provozní ředitelka se bude starat o firemní operativu a vedení realizačních týmů. Majitel agentury Petr Andrýsek se tak může víc věnovat strategickému rozvoji firmy, inovacím a expanzi do dalších zemí. Socialsharks už jsou přítomni v Gruzii, tamější pobočku vede Nikoloz Bolkvadze.

„Často známe to nejlepší řešení pro klienta, příležitosti leží na stole, ale klienti nejsou připraveni tato řešení implementovat. Proto jsem se rozhodl uvolnit si ruce od provozu firmy a začít se tomuto problému naplno věnovat. S tím jde ruku v ruce i strategický rozvoj Socialsharks,“ prohlašuje Andrýsek. 

Skočíková je od loňska v Socialsharks seniorní manažerkou sociálních sítí, pracovala pro drogerii Teta, LMC a Práce.cz či Hamé. Dřív dělala marketingovou ředitelku společnosti Sumo nebo v Mitonu marketing projektu Restu.cz.