Škoda Auto uzavřela podle informací Médiáře výběrové řízení na svůj nový podzimní projekt v oblasti digitální komunikace. Jeho vítězem by měla být agentura Bistro. Ta už pro tohoto klienta pracuje dlouhodobě. Zástupci Škody Auto ani Bistra tuto informaci zatím nepotvrdili. „Nechceme to komentovat,“ uvedl manažer komunikace Škody Auto Tomáš Kubík.
Nový digitální projekt by měl podle informací Médiáře odstartovat do šesti týdnů, tedy zhruba v polovině října. V současnosti je hlavní marketingovou aktivitou Škody příprava její účasti na tradičním Autosalonu Frankfurt, který se koná od 10. do 22. září. Škoda Auto zde představí svůj nový model Superbu, a to ve verzi Green Line, která má podle tabulek ujet na jednu nádrž až 1.780 kilometrů.
Poslední model Superbu byl hlavním tématem také letošní letní virální kampaně Česká raketa, kterou připravovala agentura Mustard, a mezinárodního spotu Intelligent Life, nasazeného v půli června.
Kreativní agentura Bistro patří spolu s mediální agenturou Adexpres, agenturou Bistro Social a s vývojářskou společností Mobile Internet do komunikační skupiny Tady. Mezi její klienty se zařadily kromě Škody Auto například britský Google nebo značka Sazka Bet.