Superdebaty České televize, iDnes.cz, Blesku, Deníku, Radiožurnálu i Duel Novy jsou za námi. Volební výsledky bude sledovat hlavně ČT24, poprvé ve velkém Nova. iDnes.cz přidá v sobotu od 13.55 volební studio s Václavem Klausem a Jiřím Paroubkem, Blesk v neděli od 15.00 na webu interview s Milošem Zemanem.

Okamžitě reagujte, vyplácí se to, radí Škodovka

Po problému s emisemi Škoda posílila komunikační tým pro sociální sítě.

Tomáš Gregořica

Loni se Tomáš Gregořica zařadil mezi držitele titulu Marketér roku

„Vždycky, když máme kampaň v televizi, všichni jsou spokojeni, management je spokojený, ale stále častěji používáme i digitální kanály, které jsou v naší komunikaci stále důležitější. V současnosti představují 15 % naší komunikace,“ uvedl na konferenci Czech Internet Forum Tomáš Gregořica, vedoucí týmu marketingové komunikace, zodpovědný i za digitální marketing Škody Auto. Na konferenci vystoupil krátce poté, co se objevily otázky, zda i Škoda Auto, podobně jako Volkswagen, má problém s hodnotami emisí CO2 v dieselových motorech. (Postižena byla část motorů této kategorie.)

„Z tonality příspěvků, které se po 18. září objevily na serverech, jež jsme začali monitorovat, vidíme, že většina komentářů ke kauze je neutrálních. Lidí hodně zajímá i to, co se stane. Jsou tam také pozitivní komentáře ve smyslu, že emise nejsou považovány za zásah do výkonu vozu a že Škoda o problému komunikuje,“ uvedl Gregořica. Škod podle něj okamžitě posílila tým určený pro sociální sítě, spustila monitoring všech adekvátních mediálních a sociálních kanálů a opravila komunikační plán pro sociální média. „Na našich vlastních komunikačních kanálech se vyplácí operativní komunikace, byť třeba nevíte, co přesně říct. Pozitivně reagovali třeba na naše odpovědi, kde Škoda odpovídala hned, přičemž fanoušci psali, že VW nemá co říct.“