Šimon Slavík povýšil v agentuře AMI Communications ze své stávající pozice account executive na account manažera v týmu financí a služeb. Kromě klientů z finančního sektoru má pomáhat s komunikací Vysoké škole obchodní, společnosti Asekol či Ceně Jindřicha Chalupeckého. Slavík dělá v AMI od roku 2011, převážně pro klienty z finančního a korporátního sektoru (KPMG, Havel, Holásek & Partners, Atradius), zkušenosti má i s PR z oblasti průmyslu, kultury či sportu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden