Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Slevomat jde s reklamou poprvé do televize

Slevový portál nasazuje pět televizních spotů, chce zvýšit zásah.

Tuzemský slevový portál Slevomat spouští poprvé ve své šestileté historii televizní kampaň. Ta se zaměřuje na cestování, které představuje jeden ze základních pilířů portálu. Celkem pět různých spotů znázorňuje Slevomat jako inspiraci na dovolenou a zážitky. První spot byl odvysílán v pondělí 6. června v TV Nova před seriálem Ulice.

„Cestování je segment, který u nás dlouhodobě roste a vykazuje meziročně stále lepší výsledky. Od televizní kampaně si slibujeme ještě širší zásah u zákazníků. Češi se rádi nechají zlákat k novým věcem,“ vysvětluje vedoucí marketingu Radek Hudák s tím, že tomu odpovídá i hlavní námět kampaně. 

Ten se totiž zaměřuje právě na Slevomat jako inspiraci, proto představuje slogan Každý den s novým nápadem kam za zážitkem. Kampaň má celkem pět reklam, na nichž spolupracoval interní kreativní tým Slevomatu a agentura Czech Promotion. 

Portál dlouhodobě zkouší při své propagaci nová média a nové způsoby komunikace. Loni na podzim nahradil papírové vouchery QR kódy a SMS a letos v únoru představil novou aplikaci Hele, která má upozorňovat uživatele na slevy aktuální v dané chvíli v jeho okolí.