Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Slevomat má aplikaci Hele na okamžité slevy

Přední český slevový server startuje projekt „instantního nakupování“.

Logo a ukázka aplikace Hele od Slevomatu

Logo a ukázka aplikace Hele od Slevomatu

Slevový portál Slevomat spouští novou mobilní aplikaci Hele. Ta má uživatele upozorňovat na slevy aktuální v danou chvíli v jeho okolí. Slevomat proto pro novinku razí označení „instantní nakupování“. Využít ji hodlá především v oblasti gastronomie (restaurace, bary) a zábavy. Aplikace přechází do ostrého provozu ve čtvrtek 4. února, k dispozici je pro platformy Android a iOS. Aktuálně nabízí jen slevy v Praze.

Aplikace zobrazuje jen aktuální nabídku, kterou je třeba uplatnit hned nebo v daný den. Výběr je geolokalizován, a uživatelé se tak primárně dozví o akcích ve svém nejbližším okolí. Nákup i uplatnění objednávek probíhá přímo v aplikaci. Zákazník se následně pouze prokáže obsluze potvrzením v mobilu nebo jménem rezervace.

„Restaurace a bary tak mohou tímto způsobem upozornit například i na své ‚happy hours‘ nebo pokud mají zrovna v podniku prázdno. Očekáváme, že Hele bude mít do konce tohoto roku 15.000 objednávek měsíčně,“ uvedl spolutvůrce aplikace Jan Šromek.