Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Slevové nákupní Dny Marianne letos nově s mobilní aplikací

Vydavatelství Burda Praha a Burda Media 2000 letos pořádají 13. ročník nákupní akce svázané se svým časopisem pro ženy Dny Marianne, proběhne od 13. do 15. září. Zúčastní je jí 4.200 obchodů v Česku (3.800) a na Slovensku (400), slevy budou dosahovat až 70 %, respektive 50 %. Největšími novinkami letoška je mapová aplikace pro chytré telefony s operačním systémem iOS a Android a Marianne Lounge, stany s doprovodným programem.

Hlavním partnerem slovenské části je MasterCard, pro Česko je to Komerční banka a její Lady karta. Dny Marianne podporuje intenzivní kampaň, která zahrnuje tisk, outdoor, internet, rádio i místa prodeje včetně nákupních center. Slevové kupony jsou součástí zářijových čísel časopisů Marianne (v prodeji od 28. srpna) a Marianne Bydlení (od 7. srpna).