Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Slevový Pepa.cz si na PR vzal Fyi Prague

Komunikační agentura Fyi Prague začala zajišťovat PR pro slevový portál Pepa.cz, který provozuje firma Bregosan plus, jejíž majitelkou je dle obchodního rejstříku Blagoveska Vesselinova. Obchodní ředitel portálu Petr Sýkora uvedl, že komunikační partnerství vzniklo v rámci snahy o nastartování opětovného růstu celého segmentu hromadného nakupování.

Pepa.cz vznikl v roce 2011 a sám sebe řadí do první pětky tuzemských slevových serverů. Letos předpokládá obrat 300 milionů Kč, od zahájení provozu odbavil zhruba půl milionu zákazníků. Působí i na Slovensku pod značkou Jožko.sk.