Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Slonková chystá nový internetový deník

Projekt má startovat na jaře, zhruba s desetičlenným týmem.

Sabina Slonková. Foto: Profimedia.cz / Mafra / Tomáš Krist

Sabina Slonková. Foto: Profimedia.cz / Mafra / Tomáš Krist

Bývalá šéfredaktorka Babišova deníku Mladá fronta Dnes Sabina Slonková se v mediální branži hodlá na jaře uvést novým online projektem. „Spouštíme nový internetový deník, kde chceme mapovat vazby a kontakty lidí, kteří v této zemi mají vliv. A to z nejrůznějších částí společnosti. Jako vrcholně aktuální například vidím mapu vlivu Ruska na tuzemský veřejný sektor, kterou jsme již začali zpracovávat,“ popsala v dnešním rozhovoru pro Aktuálně.cz. Zpočátku počítá s desítkou lidí plus s externisty. 

Provoz je pokrytý ze zakázek, které zajišťuje naše vydavatelství, z grantů a vlastních zdrojů,“ řekla také. Název deníku ani vydavatelské firmy neuvedla, nicméně její partner Jakub Unger, spoluzakladatel Aktuálně.cz, který byl v Mafře donedávna rovněž zaměstnán, založil letos v lednu firmu Dead Line Media (s předmětem podnikání právě v médiích, marketingu a poradenství), kterou 100% vlastní, a už loni v prosinci zaregistroval doménu neovlivni.cz. Ta by popsanému zaměření chystaného deníku odpovídala.

„Věřím v budoucnost malých nezávislých projektů s jasnou profilací. I když je jasné, že ne všechny přežijí, nicméně ukazují směr, který může pomoci nezávislou a svobodnou žurnalistiku zachovat,“ je nyní předsvědčena Slonková.