Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Slonková povede Neovlivní.cz, Tréglová magazín My89.cz

Ve firmě Dead Line Media vznikají nové weby bývalých zaměstnanců vydavatelství Mafra. Firmu vlastní Jakub Unger, obsah mají řídit Sabina Slonková či Lenka Tréglová.

Sabina Slonková. Foto: Profimedia.cz / Mafra / Tomáš Krist

Sabina Slonková. Foto: Profimedia.cz / Mafra / Tomáš Krist

Avizovaný nový internetový deník bývalé šéfredaktorky deníku Mladá fronta Dnes Sabiny Slonkové ponese název Neovlivní.cz, jak se ukazovalo už dřív. Slonková o projektu mluvila dnes v Radiožurnálu, název tam nepotvrdila, odkázala ale na internet, kde se dnes objevily profily na Facebooku a na Twitteru. Ty kromě názvu potvrzují dřívější informace Médiáře, že vydavatelem nových online titulů bude firma Dead Line Media vlastněná Jakubem Ungerem, partnerem Slonkové. Slonková firmu v rádiu označila za „rodinné vydavatelství“ a řekla také, že Neovlivní odstartuje do pátku 6. března.

Logo firmy Dead Line Media Jakuba Ungera

Logo firmy Dead Line Media Jakuba Ungera

Novinku tvůrci popisují jako „nezávislý web mapující vliv, mocné lidi a vazby v Česku“, přičemž slibují „kauzy, databáze, indexy“. „Potom budeme mít přidružené satelity dalších webů, na kterých pracují další lidé, týmy oddělené od mého,“ popsala rozhlasu Slonková.

Dalším z projektů bude magazín My89.cz, propagovaný jako „první český lifestylový webový magazín o tom, jak žít zodpovědně“. Povede ho Lenka Tréglová, která dřív dělala šéfredaktorku měsíčníku pro ženy Marianne a naposledy v Mafře šéfku pondělního vkládaného magazínu Ona Dnes. V první vlně vydavatelství připravuje celkem čtyři digitální tituly. Třetí se má soustředit na multimediální profilový obsah o významných osobnostech českého života, čtvrtý pak hodlá cílit na regionální byznys.

Provoz webového projektu pokryjí granty a dotace, vlastní zdroje a činnost vydavatelství, zopakovala dnes v rozhlasu Slonková. Firma produkuje mimo jiné knihy, v minulosti vydala Slonkové Spis Rath a Kmotr Fotbal redaktora Aktuálně.cz Luďka Mádla. V zakladatelské listině společnosti se podle Ungera uvádí, že chce „vytvářet informační prostor pro témata rozvoje občanské společnosti a odpovědného byznysu v České republice“.

Slonková, Unger i Tréglová do loňska pracovali v Mafře, produkce Dead Line Media je tedy dalším počinem bývalých zaměstnanců tohoto mediálního domu vlastněného Andrejem Babišem, podnikatelem a zároveň aktivním politikem, ministrem financí. Z ostatních zmiňme web a týdeník Echo Dalibora Balšínka a Reportér Roberta Čásenského.

Dead Line Media přitom bude publikovat materiály mimo jiné i bývalého reportéra MF Dnes Tomáše Syrovátky, bývalé šéfky nových médií v České televizi Pavlíny Kvapilové, někdejšího ředitele ČT24 a později krátce šéfa televize Barrandov Romana Bradáče, Davida Binara, fotografa Filipa Singera nebo Barbory Tachecí, momentálně stojící za projektem Svobodné fórum.