Česká pobočka mediálního koncernu Lagardere (provozuje hlavně rádia Frekvence 1, Evropa 2, Zet či Pigy) spojuje prodej digitální reklamy a e-commerce do jednoho týmu. Za všechny příjmové digitální aktivity od března zodpovídá Lenka Heřmanová. Obsadila nově vytvořenou pozici head of digital commerce přímo podřízenou řediteli digitálních aktivit Lagardere Jiřímu Sládkovi. Tím zanikla funkce, kterou před rokem obsazovala Barbora Labová, ta už v Lagardere nepracuje.
Heřmanová dělá v Lagardere čtyři roky na pozici head of business development, předtím prošla manažerskými pozicemi v Centrum Holdings a McKinsey & Company. V nové pozici zodpovídá za příjmy z klasické webové reklamy, reklamy v digitálních streamech, programatického prodeje, speciálních digitálních operací a e-commerce. Jde o příjmy ze všech online aktivit Lagardere - zahrnuje weby Evropa2.cz, Frekvence1.cz, Youradio.cz, Humr.cz, Koule.cz, Zet.cz či Pigy.cz, s nimi spjaté sociální sítě a několik obchodně zastupovaných webů
„Hlavním úkolem pro nejbližší měsíce je posílení obchodního týmu a navyšování digitálních příjmů ve všech formách. Největší potenciál vidím v silném portfoliu sociálních sítí, multiplatformním propojení audio komunikace a také v komercializaci našeho rostoucího videoobsahu, ať už klasickými videospoty nebo přímo product placementem či sponzoringem jednotlivých videopořadů,“ plánuje na letošek Heřmanová.