Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Lagardere na Slovensku povede Ďuricová

Tatiana Ďuricová má vytvořit na Slovensku samostatnou filiálku mediální skupiny.

Tatiana Ďuricová

Tatiana Ďuricová

Od 1. dubna se řízení slovenských aktivit rozhlasového koncernu Lagardere, pod nějž spadá i slovenské rádio Europa 2, ujme nová generální ředitelka Tatiana Ďuricová, dosavadní senior group manažerka vydavatelství Ringier Axel Springer Slovakia. V nové funkci bude zodpovídat za strategii značky a za celkový posun slovenské filiálky Lagardere směrem k samostatné pobočce v rámci skupiny Lagardere. Mezi její další povinnosti bude patřit tvorba celkové multimediální strategie, rozvoj portfolia produktů a služeb a personální a finanční řízení.

„Záměrem mezinárodní skupiny Lagardere je vytvořit na Slovensku samostatnou filiálku stejně jako v jiných zemích, s cílem nadále rozvíjet brand Europa 2,“ uvádí Michel Fleischmann, prezident českého zastoupení Lagardere. Právě proto vzniká na Slovensku pozice country manažerky neboli generální ředitelky.

Ďuricová působí v oblasti médií a marketingové komunikace přes 10 let. Začínala v marketingu slovenských firem ČSOB, Perex, posledních pět let pak v Ringier Axel Springer Slovakia. Naposled zodpovídala za vedení týmu a strategické řízení tiskových i internetových médií Nový Čas, Auto Bild, Čas.sk nebo Aktuality.sk.