Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Slovenský projekt zpoplatnění webů Piano se rozšířil o tři další média

Nový obsah přidaly portály deníků Sme, Pravda a Hospodárske noviny. Celkově jde o 9 titulů.

  • ČTK
  • 12. 09. 2011 22:59

Projekt zpoplatnění slovenských internetových portálů Piano se rozšířil o další služby. Nový obsah přidaly portály deníků Sme, Pravda a Hospodárske noviny. K projektu by se chtělo připojit dalších 19 slovenských médií, rozšiřování nabídky by proto mělo pokračovat i v dalších měsících. ČTK o tom dnes informoval provozovatel systému, společnost Piano Media.

„Počet předplatitelů Piana i v letních měsících dále rostl a přidávání nových sekcí ukazuje, že vydavatelé systému důvěřují, protože jim přinesl nové příjmy bez ztráty tržeb z inzerce anebo návštěvnosti,“ uvedl ředitel Piano Media Tomáš Bella.

Názvy médií, které by se chtěly do Piana zapojit, společnost neuvedla.

Slovenští vydavatelé od projektu zpoplatnění obsahu svých internetových stránek očekávaly získání dalších financí na rozšíření nabídky služeb. Do projektu zatím přistoupily zpravodajské portály deníků Hospodárske noviny, Pravda, Sme a Šport, týdeník Týždeň, komerční televize Joj, počítačový magazín PC Revue, portál o médiích Mediálne.sk a zábavní portál MeeToo.sk.

Uživatelé zaplatí za přístup k desítkám služeb na internetových stránkách v případě měsíční platby 2,9 eura (necelých 71 korun). Ze zaplacené sumy získává ihned podíl portál, prostřednictví kterého se platba uskutečnila. Zbývající část sumy se následně rozdělí mezi všechny weby zapojené do projektu podle času, který uživatel stráví na jednotlivých stránkách.

Projekt Piano zkušebně odstartoval v dubnu, pouze za poplatek nabízí weby vybraný internetový obsah od začátku května. O tomto modelu uvažovali také čeští vydavatelé, o jeho nasazení zatím nerozhodli.