Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Smotlachová ambasadorkou značky Mailkit

Kateřina Smotlachová dělala asistentku šéfa Nix.cz, teď bude akvírovat klienty pro Mailkit.

Kateřina Smotlachová

Kateřina Smotlachová

Novou ambasadorkou značky ve firmě poskytující řešení pro emailový marketing Mailkit se stala Kateřina Smotlachová. Jejím úkolem bude reprezentovat společnost na konferencích, organizovat vlastní akce firmy a tím přispívat k akvizici nových klientů. Zajistí i spolupráci s agenturami, které pro Mailkit pracují. Smotlachová přichází po pěti letech strávených na pozici asistentky ředitele ve sdružení Nix.cz. Starala se tam o organizaci konferencí a společenských akcí pro členy a zákazníky sdružení. Mezi klienty Mailkitu patří Letiště Praha, automobilka Hyundai, sázková kancelář Tipsport nebo prodejce vozů Porsche Inter Auto.