Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích na Tachovsku. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

Sobek opustil Vaculika, pro Fio banku dělá dál

Bývalý kreativní ředitel agentury Made by Vaculik Pavel Sobek pokračuje v konceptu.

Jakub Kohák při tvorbě kampaně pro Fio

Jakub Kohák při tvorbě kampaně pro Fio

Po dvou letech odešel z agentury Made by Vaculik její kreativní ředitel Pavel Sobek. Do pražské pobočky slovenské agentury nastupoval v květnu 2014, ve funkci končil s letošním dubnem, v květnu a v červnu ještě s agenturou externě spolupracoval. Navzdory odchodu z Made by Vaculik nicméně Sobek dál pracuje pro Fio banku, pro níž agentura dřív dělala. Sobek s bankou pokračuje v marketingovém konceptu Nad e-maily diváků, jehož hlavní postavou je Jakub Kohák.

„S Pavlem jsme se potkávali při všech předchozích fázích kampaně včetně tendru, takže pokračování s duchovním otcem konceptu je pro nás v současné situaci logickým krokem,“ podotkl marketingový ředitel Fio banky Jan Bláha. Čerstvý spot s Kohákem zveřejnila Fio banka minulý týden, má sportovní tematiku a propaguje běžný účet.

Sobek se v minulosti podílel i na kampaních Komerční banky, GE Money Bank či lotyšské Parex Bank.

Z jeho aktuálního sdělení pro tisk vyplývá, že Fio banka už s Made by Vaculik nekooperuje. V segmentu ale nedávno získala jiného klienta, a to českou pobočku Raiffeisenbank. Pro ni Vaculik dělá od července. Dosavadní agenturu Raiffky McCann Prague nahradil Vaculik díky tomu, že na Slovensku už dvacet pracuje pro její sesterskou Tatra banku.