Novou šéfkou týmu sociálních médií digitální agentury Dark Side se stala lektorka a konzultantka Eliška Vyhnánková. V agentuře bude působit na částečný úvazek, současně bude dál pokračovat ve všech svých aktivitách a školeních v oblasti sociálních médií.
„Oddělení pro sociální média a obsahový marketing je pro nás klíčový pilíř agentury, kde se zaměřujeme i na hloubkovou analytiku. Například jsme jedna z mála českých agentur, která aktivně používá nástroj globální nástroj Socialbakers,“ prohlašuje managing partner agentury Tomáš Jindříšek.
„Jako konzultantka se často setkávám s prací agentur ze strany klienta. Někdy výbornou, někdy bohužel velmi odbytou. Jsem ráda, že mohu všechny nasbírané zkušenosti využít,“ doplňuje Vyhnánková.
Jako nezávislá školitelka v oboru sociálních médií působí Vyhnánková něco přes tři roky. Před odchodem na volnou nohu v červnu 2013 pracovala jako manažerka nových médií v Newton Media, kde se kromě jiného starala také o rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí. Více než šest let byla spolumajitelkou firmy Fan Base, zaměřené na filmový a seriálový merchandising, která pořádá akce se zahraničními i českými hosty pod značkou Stars in Prague. Od roku 2001 do května 2015 byla vedoucí projektu Czech Star Wars Universe, sdružujícího české a slovenské fanoušky Hvězdných válek.