Tým agentury Outbreak rozšířil od července coby senior content manager Adam Ondráček. V Outbreaku bude pečovat o obsah sociálních médií a media relations. Předtím čtyři roky dělal PR v agentuře ArtProm, jako freelancer působil ve spojení s agenturou Loosers, galerií Artwall, Secret Walls X Czech, TEDx Prague, Blink Excelent, ČVUT a Creative Dock. Dělal také redaktora ve zpravodajské televizi Z1 a For Him Magazine. Ondráček je čtvrtým nováčkem Outbreaku za poslední měsíc, před ním přišli Michael Krusberský, Aneta Kolajová a Andrej Štuk.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden