Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Fairy Tailors spravují sociální sítě Hellmann’s

Unilever si na komunikaci v sociálních sítích vybral agenturu Jana Vašíka.

Správu komunikace na sociálních sítích značky majonéz, tatarských omáček a dresinků Hellmann’s získala digitální agentura Fairy Tailors Jana Vašíka. Ta už se stará o komunikaci značek Rama a Knorr, které stejně jako Hellmann’s patří do portfolia multiznačkové firmy Unilever.  „Od spolupráce si slibujeme větší zapojení našich spotřebitelů do komunikace a aktivit značky Hellmann’s na sociálních sítích,“ tvrdí Klára Postlerová, junior brand building manažerka Hellmann’s pro Česko a Slovensko.