Správu komunikace na sociálních sítích značky majonéz, tatarských omáček a dresinků Hellmann’s získala digitální agentura Fairy Tailors Jana Vašíka. Ta už se stará o komunikaci značek Rama a Knorr, které stejně jako Hellmann’s patří do portfolia multiznačkové firmy Unilever. „Od spolupráce si slibujeme větší zapojení našich spotřebitelů do komunikace a aktivit značky Hellmann’s na sociálních sítích,“ tvrdí Klára Postlerová, junior brand building manažerka Hellmann’s pro Česko a Slovensko.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden