Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Socialsharks spravují sociální sítě pro Ferrero

Agentura Socialsharks, zaměřená na sociální média, čerstvě mezi své klienty zařazuje značky z portfolia společnosti Ferrero, a to Kinder, Kinder Bueno, Raffaello, Nutella a Tic Tac. Strategii za agenturu připravoval Daniel Krásný s týmem. „Sociální sítě jsou významnou formou naší komunikační strategie, která si zakládá na aktivním oslovování našich fanoušků prostřednictvím jimi vyhledávaných a preferovaných kanálů,“ prohlašuje Jana Špačková, marketingová ředitelka Ferrero Česká. „Naším cílem je zajistit konzistentní komunikaci všech značek klienta v prostředí sociálních sítí a posunout sociální sítě u těchto brandů do role plnohodnotného marketingového kanálu,“ plánuje provozní ředitelka Socialsharks Nikol Skočíková.