Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Soukup s Číňany se dávají do vydávání knih

Vydavatelství Empresa Media plánuje v nové knižní divizi vydat do konce roku až 15 titulů.

Vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa (51 %) a čínské skupiny CEFC (49 %) zakládá knižní divizi. Ještě v červnu plánuje vydat tři tituly, do konce roku pak celkem patnáct. Empresa přitom navazuje na vlastní internetový obchod Knihy.tyden.cz, který provozuje od poloviny loňska. „Vstup na knižní trh je součástí našeho plánu organického růstu naší mediální skupiny,“ uvedl Soukup. Vedením knižní divize je pověřen současný šéfredaktor časopisu Interview Miloš Kozumplík.

„V knižních edicích Mladý svět, Edice Sedmička a Edice Kamarád budou vycházet především knihy z oblasti společnosti, historie a životního stylu. Souběžně pak budeme využívat i obsahové příležitosti jak našich kmenových autorů, tak samozřejmě využijeme i možností, které nám z tohoto pohledu nabízí naše partnerství s investiční skupinou CEFC,“ doplnil Jaromír Soukup.

První tři knihy od Empresa Media

Mají všechny vyjít v červnu.

  • kolektiv: Očima elity – rozhovoryfilm a divadlo
    Edice Mladý svět, 240 stran, 229 Kč
  • Miroslav Graclík: Hvězdy československého popu 1
    Edice Sedmička, 380 stran, 249 Kč
  • Václav Nekvapil: Bydlení slavných
    Edice Sedmička, 300 stran, 199 Kč

Zdroj: Empresa Media

Výhradním distributorem je společnost Bookretail, jež vyjednala zalistování knih u všech českých knihkupců. Prodej bude probíhat i na partnerských knižních e-shopech. Propagace bude probíhat v majetkově spřízněných časopisech Empresy a v televizi Barrandov, dále v rádiích Kiss, Beat, Country a Expres FM a výrazně v místě prodeje (plakáty, záložky, rollupy). O kampaně pro jednotlivé knihy se postará reklamní agentura Médea Creativity týchž majitelů jako Empresa Media.