Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Soukup se hlásí k vlastnictví Media Masteru

Spolumajitel Médey a Empresa Media oznámil, že vlastní i firmu pro prodej reklamy.

Jaromír Soukup

Jaromír Soukup

Je to oficiální: Media Master patří Jaromíru Soukupovi. Spolumajitel největší české mediální agentury Médea a mediální skupiny Empresa Media (časopisy Týden, Instinkt, Faktor S či televize Barrandov) se přihlásil k vlastnictví mediálního zastoupení, tedy prodejce reklamy právě v Soukupově televizi Barrandov, jeho časopisech nebo i v prostorách státní České pošty.

„Jaromír Soukup první část podílu v této společnosti [Media Master] koupil v únoru 2014 a letos v dubnu se stal 100% vlastníkem této společnosti,“ uvedla dnes skupina Médea s tím, že změnu brzy zapíše obchodní rejstřík. Media Master dosud oficiálně patřil novozélandské firmě NZ Media Group, Soukup byl ale spojován už nějakou dobu předtím, než se v dubnu 2014 stal jejím jediným jednatelem a přestěhoval ji ke svým ostatním mediálním společnostem v pražském Braníku.

Soukup v Médee vlastní 70 %, v Emprese 51 %, menšinové podíly v obou společnostech nedávno prodal Číňanům. Media Master, k němuž se nyní přihlásil, je nástupnickou firmou obchodního zastoupení Arbo Media, které ještě před několika lety obchodně zastupovalo i Českou televizi nebo Český rozhlas.