Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Soutěž marketingových publikací Fénix vstupuje do 2. ročníku

Soutěž otevřela přihlášky. Přibyla kategorie Firemní prezentace. Neziskové organizace mají účast zdarma.

Organizátorka soutěže Fénix Kateřina Borovanská (uprostřed) z pořádající agentury Freya. Vlevo Jitka Němečková z komunikace Unipetrolu, vpravo Tomáš Votruba z agentury TL5 Digital

Organizátorka soutěže Fénix Kateřina Borovanská (uprostřed) z pořádající agentury Freya. Vlevo Jitka Němečková z komunikace Unipetrolu, vpravo Tomáš Votruba z agentury TL5 Digital. Foto: Hanuš Frolík

Ode dneška 22. září do pondělí 15. prosince je možné hlásit tištěné i digitální firemní publikace do 2. ročníku soutěže Fénix content marketing, a to prostřednictvím jejího webu. Napodruhé soutěž vypsala celkem 15 kategorií. Přihlášené publikace zhodnotí porota o 36 členech.

Soutěžní kategorie zůstávají v druhém roce téměř stejné. V kategoriích B2C, B2E, B2B noviny, magazíny neproběhly žádné změny. Nové vymezení se dotklo především oblasti online. U webových stránek tak korporátní stránky a microsite pro účely kampaní nebudou hodnoceny dohromady. V oblasti sociálních sítí budou hodnoceny zvlášť profily na Facebooku, Instagramu, Twitteru, a zároveň bude určené období komunikace – v přihlášce budou soutěžící vymezovat čas a obsah, který má porota hodnotit.

U výročních zpráv v letošním roce vznikl posun ke kategorii Grafické zpracování výroční zprávy. „Důvodem pro změnu je objektivita hodnocení výročních zpráv a fakt, že nejsme soutěží, která by se na tuto oblast zaměřovala. Soutěžící mají ale o kategorii zájem, tudíž jsme po konzultaci s nimi udělali úpravu hodnocení,“ vysvětluje pořadatelka soutěže Kateřina Borovanská, majitelka pořádající agentury Freya.

Nová je kategorie nazvaná Firemní prezentace. „Firemní prezentace hrají podstatnou roli a často nahrazují obsahově stručnější webové stránky nebo jsou silně zaměřeny na vizuální stránku zpracování. Prezentace budeme nahrávat na SlideShare a vítězem této kategorie se stane nejnavštěvovanější a nejčtenější prezentace. Pro vstup do této kategorie bude nutno vyplnit klasickou přihlášku a zapojit se do soutěže,“ uvádí Borovanská.

Veškeré projekty neziskových organizací mohou do soutěže vstoupit zdarma a je pro ně vyhlášena specifická cena pro neziskový sektor. „Tuto kategorii jsme zvolili zvláštní podmínky i hodnocení, aby měly práce šanci uspět, ačkoliv často vznikají s významně jinými budgety než práce komerční,“ připomíná organizátorka soutěže Fénix.

Úvodní, neformální setkání k 2. ročníku Fénixe proběhlo v pražském hotelu Emblem

Úvodní, neformální setkání k 2. ročníku Fénixe proběhlo v pražském hotelu Emblem. Foto: Hanuš Frolík

Vpravo vzadu v hovoru PR matador Michal Donath, vlevo v diskusi současní i bývalí redaktoři Marketing & Media Jan Brychta či Václav Sochor (nyní Bison & Rose)

Vpravo vzadu v hovoru PR matador Michal Donath, vlevo v diskusi současní i bývalí redaktoři Marketing & Media Jan Brychta či Václav Sochor (nyní Bison & Rose). Za nimi vykukuje Ingredientista Gianfranco Coizza. Foto: Hanuš Frolík

Občerstvit se přišel i spolumajitel komunikační agentury McShakespeare David Shorf (v růžově kšiltovce) s chotí Veronikou

Občerstvit se přišel i někdejší zástupce šéfredaktora Lidových novin, nyní spolumajitel komunikační agentury McShakespeare David Shorf (v růžově kšiltovce) s chotí Veronikou. Foto: Hanuš Frolík

Vpravo v dámské společnosti Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side, vlevo konverzace dam okolo organizátorky Kateřiny Borovanské, zcela vlevo David Shorf z McShakespeare vstřebává aktuální světové dění ze svého mobilního telefonu

Vpravo v dámské společnosti Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side, vlevo konverzace dam okolo organizátorky Kateřiny Borovanské, zcela vlevo David Shorf z McShakespeare vstřebává aktuální světové dění prostřednictvím svého mobilního telefonu. Foto: Hanuš Frolík

HARMONOGRAM 2. ROČNÍKU SOUTĚŽE FÉNIX CONTENT MARKETING

12. 6. 2014
Setkání poroty před zahájením 2. ročníku

16. 9. 2014
Zahájení 2. ročníku – neformální setkání poroty a novinářů

22. 9. 2014
Spuštění 2. ročníku soutěže – možnost přihlašovat soutěžní práce

15. 12. 2014
Uzavření přihlášek do 2. ročníku soutěže

leden-únor 2015
Hodnocení odborné poroty, doprovodný program

březen 2015
Slavnostní vyhlášení soutěže

Soutěž Fénix zahájila loňským 1. ročníkem, výsledky jsme slavnostně vyhlásili v půli února 2013 v pražském Jazz Docku.