Dvanáct let stará soutěžní série Pevnost Boyard láká i víc než dekádu po svém vzniku. Kanálu Prima Cool, který včera uvedl první díl z cyklu z roku 2000, přinesl 249 tisíc diváků starších patnácti let.
„To byl v čase vysílání soutěžní reality show (19:24–20:17) nejvyšší počet diváků v dané cílové skupině od začátku vysílání Prima Cool,“ uvedla stanice. Přitom reprízuje britské pokračování úspěšnější francouzské předlohy, jež startovala v roce 1990.
Za úspěšnou má stanice také včerejší premiéru nového magazínu pro muže Menzone. Po čtvrt na jedenáct ji sledovalo 154 tisíc diváků, podíl na sledovanosti činil 6 %, což je pro Primu Cool nadprůměrné číslo.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval