Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Špinar přešel z Googlu do Mitonu, je tam šéf

David Špinar vyměnil na internetu nadnárodní gigant za místní investiční skupinu.

David Špinar. Foto: David Bruner pro Blue Events

David Špinar. Foto: David Bruner pro Blue Events

Ke konci září odešel David Špinar z české pobočky amerického internetového gigantu Google, kde dva roky působil na pozici head of performance (šéf výkonnostního marketingu), od října je generálním ředitelem (CEO) Mitonu, investiční skupiny se sídlem v Jablonci nad Nisou. Miton stál u zrodu online projektů Slevomat.cz, Heureka.cz, Rohlík.cz, Restu.cz, Twisto.cz a desítky dalších serverů. O novém místě dal Špinar vědět prostřednictvím sociálních sítí.

Miton vznikl v roce 2000 jako společný projekt Michala Jiráka,Tomáše Matějčka, Ondřeje Rašky a Milana Zemánka. V roce 2013 tým rozšířil Tomáš Hodboď, který předtím s Mitonem vybudoval český srovnávač cen Heureka.cz a projekt vedl i po jeho prodeji společnosti Allegro.

V loňském roce 2015 se přidal Václav Štrupl, který v roce 2005 spoluzakládal internetovou agenturu H1.cz, kterou pak v roce 2011 prodal společnosti Ataxo, s Mitonem pak založil e-shop s designovými doplňky do bytu a nábytkem Bonami.cz. Mezi spoluzakladateli a vlastníky H1.cz byl také Špinar, který „Hájedničce“ šéfoval do jara 2014, než ji od Ataxa koupila nadnárodní komunikační skupina WPP.