Novým spolumajitelem a partnerem ostravské analytické firmy zaměřené na mediální monitoring Media Tenor se stal Pavel Maška. Ten v Media Tenoru dělá od roku 2011 jako obchodní manažer. Dalšími dvěma majiteli zůstávají Pavel Herot jako řídící partner a Tomáš Hradil. Tři zmínění muži vlastní Media Tenor prostřednictvím mateřské Media Content Experts. V ní má Herot většinových 55 %, Hradil 40 %, Maška získal 5 %. Herot měl původně 60 %, podíl Hradila se přistoupením Mašky neměnil. Česká firma je součástí mezinárodní sítě kanceláří Media Tenor.
„Pavel za poslední tři roky přetvořil výhradně mediálně-analytický Media Tenor na společnost, která je schopna zajistit také kvalitní inteligentní monitoring. Jeho přistoupení mezi partnery je proto logickým krokem,“ podotkl Herot. Media Tenor nabízí mediální monitoring a obsahovou analýzu mediálních příspěvků. Odebírají od ní televize nova, O2, T-Mobile, Vodafone, Heineken a dlouhodobě také Česká televize.