Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích u Tanvaldu. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

Sport Invest změnil logo a vizuální styl

Sportovní agentura si nechala vytvořit novou tvář od studia AnFas.

Nové logo Sport Investu

Nové logo Sport Investu

Osmnáct let po svém založení mění sportovní agentura Sport Invest logo a celou firemní identitu. Nové logo vypouští dovětek Group, symbolizující skupinu firem, které Sport Invest seskupuje, byť tyto zůstávají její součástí. Konkrétně jde o agenturu pro zastupování fotbalistů Sport Invest International, hokejistů Sport Invest Hockey, marketingovou Sport Invest Marketing a o cestovní kancelář Sport Invest Travel. Mění se font i centrální symbol loga.

Původní podoba loga

Původní podoba loga

Rebranding probíhal ve spolupráci s agenturou AnFas. „Logo je výraznější a mělo by být lépe čitelné na různých materiálech a při různých příležitostech – na dresech sportovců, při tiskových konferencích i v online prostředí,“ věří designér AnFasu Pavel Kappel.

Spoluzakladateli Sport Investu jsou Viktor Kolář a hokejový agent Robert Spálenka, spolumajitelem je rovněž David Trávníček. Agentura zastupuje fotbalového brnakáře Petra Čecha, hokejistu Tomáše Hertla či rychlobruslařku Martinu Sáblíkovou. Zabývá se rovněž organizací a marketingem sportovních akcí (Kolo pro život, Pražské schody, Mistrovství světa v horských kolech 2016, Fotbalová škola Petra Čecha).

Letos vyrostla Sport Investu nová konkurence v podobě agentury Global Sports, kterou Tu založili Jakub Dlouhý, majitel aktivační agentury Concept One, a sportovní agent Pavel Zíka.