Osmnáct let po svém založení mění sportovní agentura Sport Invest logo a celou firemní identitu. Nové logo vypouští dovětek Group, symbolizující skupinu firem, které Sport Invest seskupuje, byť tyto zůstávají její součástí. Konkrétně jde o agenturu pro zastupování fotbalistů Sport Invest International, hokejistů Sport Invest Hockey, marketingovou Sport Invest Marketing a o cestovní kancelář Sport Invest Travel. Mění se font i centrální symbol loga.
Rebranding probíhal ve spolupráci s agenturou AnFas. „Logo je výraznější a mělo by být lépe čitelné na různých materiálech a při různých příležitostech – na dresech sportovců, při tiskových konferencích i v online prostředí,“ věří designér AnFasu Pavel Kappel.
Spoluzakladateli Sport Investu jsou Viktor Kolář a hokejový agent Robert Spálenka, spolumajitelem je rovněž David Trávníček. Agentura zastupuje fotbalového brnakáře Petra Čecha, hokejistu Tomáše Hertla či rychlobruslařku Martinu Sáblíkovou. Zabývá se rovněž organizací a marketingem sportovních akcí (Kolo pro život, Pražské schody, Mistrovství světa v horských kolech 2016, Fotbalová škola Petra Čecha).
Letos vyrostla Sport Investu nová konkurence v podobě agentury Global Sports, kterou Tu založili Jakub Dlouhý, majitel aktivační agentury Concept One, a sportovní agent Pavel Zíka.