V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Sport, LN, Forbes, Euro i Téma čtenější než loni

Ve čtenosti si z deníků meziročně polepšily sportovní a bulvární list Daniela Křetínského. Mezi časopisy vzrostl zájem čtenářů o Forbes a Euro, výrazně také o Babišův týdeník Téma.

Nejčtenějším deníkem v Česku zůstává Blesk, aktuálně v 2. a 3. čtvrtletí letoška měl 967.000 čtenářů. Jde o 5% pokles oproti minulému roku. Z celostátních deníků narostla čtenost jen listům Sport (287.000, +5%) a Lidové noviny (211.000, +4%). Souhrnná čtenost regionálního Deníku klesla o 9 % na 607.000, byť letos uvedený Pražský deník zvýšil počet čtenářů pražské a středočeské mutace na 103.000 z 81.000 rok předtím.

Mezi nedělníky se dařilo Nedělnímu Sportu, přeskočil sesterské Nedělní Aha! Nejčtenějším časopisem v Česku je navzdory 8% poklesu Nedělní Blesk (551.000 čtenářů), Rytmus života se totiž meziročně propadl na 538.000 čtenářů.

Čtenost deníků a vybraných týdeníků, 2. a 3. čtvrtletí 2016