Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Spouštíme Retailek, zprávy o maloobchodu

Týdenní přehledy novinek z českého retailu přecházejí v průběžné denní zpravodajství.

Zuzana Semerádová a Ondřej Aust na konferenci Retail in Detail. Foto: David Bruner

Redaktorka Zuzana Semerádová a šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust na konferenci Retail in Detail. Foto: David Bruner

Tuzemský maloobchod, oblast s velkým čtenářským i inzertním potenciálem, budeme, vážení čtenáři, nově pokrývat pod značkou Retailek. O tom našem milém českém retailku bude psát hlavně kolegyně Zuzana Semerádová, vidíte ji na fotografii výše, vlevo.

Od letošního února jsme servírovali novinky z retailu formou komentovaných týdenních přehledů, téma ovšem bobtná (sledujeme veškeré tuzemské snahy o omnichannel, online prodej a rozvozy, ale i řadu nových kamenných prodejen), proto jsme je nyní vydělili do samostatné sekce. Do ní jsme přenesli expertní panel i pravidelná data o tuzemském spotřebním koši. Retailek budujeme pozvolna, postupně, cílem je samozřejmě co nejvíc původních materiálů.

Vycházíme přitom z déle trvajícího partnerství s kolegy z Blue Events, kteří pořádají řadu tradičních setkání v oboru, za všechny jmenujme Retail Summit či specializovanější Retail in Detail. Datovým partnerem je pak Kupi.cz, díky tomu hodláme přinášet pravidelné pohledy na vývoj cen v českých řetězcích. Inzertně start nového webu podpořili Budvar a Autošéf.

Jakékoli tipy i reakce uvítáme. A přihlaste si newsletter.