V neděli po osmé začal na televizi Nova nový detektivní seriál z prostředí advokátní kanceláře Dáma a Král. V hlavních rolích Matěj Hádek, Tereza Hofová a Miroslav Donutil. Hlavním scenáristou je Štefan Titka, hlavním režisérem je Vladimír Michálek, producentem Bionaut Vratislava Šlajera, který pro Českou televizi dělal Svět pod hlavou a s Donutilem Doktora Martina.

Správný mediální monitoring umí i analyzovat a měřit výsledky

Zaregistrujte se během pár minut a vyzkoušejte si mediální monitoring Monitora na 7 dní.

Text je placenou inzercí společnosti Imper CZ

Rozhraní mediálního monitoringu Monitora

Rozhraní mediálního monitoringu Monitora

Aplikace Monitora, nováček na poli mediálního monitoringu, sbírá úspěchy. Za jeden rok na trhu má tento produkt společnosti Monitora Media více než 200 firemních uživatelů. Používá ji mimo jiné Transparency International, CBRE, Autodrom Most, agentura CzechTourism, Albatros Media a mnoho dalších společností.

„Monitora nám šetří hodiny času týdně díky automatickým analýzám a reportingovému modulu. Jsme schopni rychle reagovat na kauzy, o kterých víme dříve než klient. Díky náhledům článků můžeme vidět informace v potřebném kontextu, a navíc jsme schopni výstupy nejen monitorovat, ale i měřit a následně analyzovat,“ dodala Jitka Kosovská, PR & marketingová manažerka společnosti Profinit.

Zákazníky z řad korporátních zákazníků, PR agentur a dokonce státní správy si služba získává především díky technologickým inovacím, které trh tolik potřeboval. Mezi zásadní výhody aplikace, které Monitoru odlišují od konkurence, patří bezesporu rychlost, množství monitorovaných médií a titulů, přístup k mediálnímu archivu, pokročilý reporting, možnost náhledů tištěných médií v PDF a v neposlední řadě propracovaná analýza médií doslova na jeden klik.

Rychlost, která není na úkor kvality

Aplikace detekuje nové zmínky takřka v okamžiku jejich vydání, průměrně do pěti minut od zveřejnění. Díky tomu můžete jako první vidět, co se o vaší značce právě píše nebo dokonce bude psát, aniž byste museli čekat na papírové vydání novin. Koneckonců, nic není tak staré jako včerejší zpráva.

Monitoring v reálném čase vás umí o případné krizi informovat dříve, než opravdu nastane, což oceníte třeba ve chvíli, kdy je monitorovaný článek laděný negativně. Můžete se také nechat v průběhu dne informovat o dění prostřednictvím okamžitých e-mailových reportů či RSS feedů, případně si nastavit na vybraná témata notifikační službu prostřednictvím SMS zpráv. Krizovou komunikaci díky tomu zvládnete mnohem snadněji. 

Mnohdy se říká, že kvalita by měla převažovat nad kvantitou. V případě Monitory však pravidlo neplatí a kvantity se vzdávat nemusíte. V současné době aplikace monitoruje více než 2.680 titulů, z toho přes 800 tištěných. K tomu si připočtěte pořady celoplošných televizních stanic a rádií a vyjde vám počet zhruba o 20 % vyšší, než nabízejí ostatní poskytovatelé monitoringu. Denně platforma podrobně prochází kolem 5.000 stran tištěných textů a 9.000 online článků. Kvantita si tedy v tomto případě opravdu podává ruku s kvalitou.

„Před rokem jsme ve firmě změnili dodavatele mediálního monitoringu a přešli na Monitora.cz. Hodnotím to jako dobré rozhodnutí, protože jsme dostali do ruky nástroj hodný 21. století, který nám šetří čas. Vše si v něm snadno ‚naklikáme‘ podle našich potřeb a jsme stále v obraze,“ hodnotí výhody aplikace Pavel Gregor, senior PR manager v agentuře FYI Prague.

Jak to vlastně bylo aneb archiv na dosah ruky

Době vystřihovaných novinových článků a uloženým printscreenům už odzvonilo. Přímo v aplikaci je proto dostupný archiv, který u většiny médií sahá do roku 2008, u některých i dále. K dispozici jsou nejen náhledy, ale také možnost stažení a uložení kompletních článků do počítače. Stejně jako k tištěným článkům pak Monitora přistupuje k online médiím, kdy automaticky zachytí a nabídne kompletní článek v obrazovém formátu.

Reporting stokrát jinak

Pokud se nechcete pouze spoléhat na grafické e-mailové reporty, které vám denně přistanou v e-mailové schránce, můžete se přihlásit přímo do aplikace a s daty pracovat zde. Články lze filtrovat (dle data, média či tématu, do kterého spadají), psát si k nim poznámky, přidělovat jim štítky a sentiment a exportovat je do mnoha formátů. Pokud sledujete média, nebo konkrétního autora, který o vás píše, vždy se o tom dozvíte. K dispozici jsou vybrané náhledy daných titulů v PDF, a to někdy i dříve, než se dostanou v papírové podobě do stánku. Report pro nadřízeného či klienta můžete v aplikaci před zasláním snadno upravit přesně podle vašich potřeb.

Mediální analýza jedním kliknutím

Díky možnosti vstupovat přímo do rozhraní aplikace má každý uživatel rychlý přístup ke strojově zpracovávané analýze sledovaných témat, a to doslova na jedno kliknutí. Tyto pokročilé možnosti, které Monitora nabízí, s sebou však nenesou, na rozdíl od jiných aplikací, další paušální navýšení nákladů na monitoring. Aplikaci nejsou cizí ani pojmy jako AVE či OTS. Zjistíte, ve kterých médiích se o vás nejčastěji píše a ve který den a porovnáte si výstupy s vaší konkurencí. Ve spojení s Google Analytics Monitora tvoří silný nástroj, který zvládne analyzovat úspěšnost vašich online PR a marketingových aktivit. Dozvíte se, kolik čtenářů přišlo na vaše webové stránky z určitého článku a jak dlouho se v průměru na vašem webu zdrželi. Rozhodnutí, zda budete investovat do další kampaně, je pak mnohem snazší.

Stavebnice, co do sebe zapadá

Chcete, aby se informace z monitoringu médií dostávaly i k dalším lidem ve firmě? Využívejte dalších možností systému. Nastavte kolegům zasílání pravidelných reportů nebo napojte Monitoru na vaše CRM, spojte ji s nástrojem Trello, Slack či RSS kanálem. Variant je nepočítaně. Není nic jednoduššího než si vyzkoušet, jak by Monitora vyhovovala právě vám. Zaregistrujte se ještě dnes a během dvou minut může být Monitora na 7 dní vaše! Nastavení se nemusíte obávat, aplikace je intuitivní. Pokud byste si přece jen nevěděli rady, jsou vám vždy k dispozici zkušení konzultanti, kteří vše nastaví za vás nebo s vámi.

Text je placenou inzercí společnosti Imper CZ