Správu reklam na budkách O2 přebírá Yashica

Síť plakátů a vitrín čítá kolem 6.000 ploch, jsou i v historických centrech měst.

Reklama na telefonní budce O2. Repro: photoboxadvert.cz

Reklama na telefonní budce O2. Repro: photoboxadvert.cz

Obchodním a provozním partnerem pro prodej a správu reklamních ploch na telefonních budkách operátora O2 v Česku se od ledna stala třebíčská reklamní agentura Yashica Aleše Fialky a Petra Buriána. Bude provozovat síť zhruba 6.000 ploch pro plakáty a vitríny, kterou nazývá Phone Box Advert. Zahrnuje nosiče v historických částích měst, kde jsou reklamní plochy jinak omezeny. Dosud si reklamu na budkách provozovala O2 sama.

Yashica přitom v nové koncepci slibuje kreativnější využití sítě pro potřeby klientů a mediálních agentur, konkrétně rozšíření o ambientní objekty či interaktivní prvky. Síť pro zadavatele rozdělí do třech úrovní – celostátní, krajské, okresní -, pro různé geografické cílení kampaní.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr