Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Insidea chystá pro srovnávač kampaň s Topouškem

Top-Pojištění.cz spustí online kampaň s papouškem, na internet naváže outdoor.

Maskotem připravované kampaně bude papoušek "Topoušek"

Maskotem připravované kampaně bude papoušek „Topoušek“

Online srovnávač pojištění Top-Pojištění.cz si v tendru na realizátora nové kampaně vybral komunikační agenturu Insidea Tomáše Tržila a Marka Říhy. Insidea se do tohoto výběrového řízení dostala na doporučení agentury Acomware z portfolia mediální skupiny Mafra. Acomware zajišťuje pro Top-Pojištění.cz výkonnostní část kampaně v online prostředí. Insidea a Acomware se také ve spolupráci s vnitřním týmem Top-Pojištění.cz starají o strategii značky a podporu prodeje jednotlivých produktů.

Agentura teď připravuje pro klienta kampaň s novým maskotem, jímž je „Topoušek“, papoušek, který „nepapouškuje, ale radí s pojištěním“. Kampaň existuje od přelomu srpna a září v testovacím provozu, během října by měl být nový vizuál aplikován na web srovnávače a objevit se má i v připravovaném videu. Celá kampaň je zaměřena zejména na zvýšení povědomí o značce Top-Pojištění.cz a o možnosti online srovnání pojištění. 

„Při analýze stávající situace se jako zásadní ukázaly dva problémy: nezáživné a mnohdy neoblíbené téma pojištění a dosavadní finančnický a studený až neosobní styl komunikace. Tu jsme proto postavili na chytrém, veselém a někdy i trošku bláznivém papouškovi, který byl okamžitě pokřtěný na Topouška,“ uvedl pro Médiář kreativní ředitel a spolumajitel Insidey Říha. Kampaň by měla být dlouhodobá s přesahem aspoň do poloviny roku 2017. Do konce letošního roku poběží pouze online, v roce 2017 by ji měly doplnit také různé outdoorové formáty v podobě spíš nestandardních řešení venkovní reklamy.