Mladá fronta na leden avizuje Euro E15 TV, diskusní pořad týdeníku Euro a ekonomického deníku E15. iDnes začal zařazovat do sledu zpráv placené články z MF Dnes, s odkazem do webové čtečky novin. Exšéfredaktoři MF Dnes, Lidových novin, Ekonomu a Reflexu rozprávěli ve čtvrtek na Hollaru o svých nových projektech Reportér, Echo, Hlídací pes, Dotyk a Free Czech Media, přinášíme záznam.

Staropramen má nové logo a odstartoval kampaň „Jeden za všechny, všichni na jedno“

Se sloganem „Jeden za všechny, všichni na jedno“ startuje Staropramen dnes 2. února kampaň, jejíž součástí bude také nové logo. Mění se i celkový vizuální styl značky. Kampaň se objeví na obrazovkách stanic Nova, Nova Cinema, Prima Family a Prima Cool v podobě půlminutových spotů.

Staropramen

„Důvodem změn je především skutečnost, že se Staropramen v minulých letech soustředil především na produktovou komunikaci, která nejen v případě Staropramenu Cool Lemonu a Staropramenu Nefiltrovaného přinesla obchodní úspěch. Pro další růst značky jsme se rozhodli pracovat také s její image,“ uvedla manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová.

Kreativu kampaně připravila agentura Young & Rubicam, režie reklamy se ujal režisér Dimitar Mitovski. Média nakoupila agentura Universal McCann. Televizní komunikaci doplní on-line média a s kampaní se bude možné setkat také na venkovních nosičích v Praze i dalších částech republiky.

Občerstvené logo

Po šesti letech mění Staropramen logo a následně i vizuální styl, připravila je agentura Cocoon Group. V roce 2006 jako první z českých piv použil netradiční formu vertikálního loga a kapičkového pozadí.

Logo Staropramenu v únoru 2006 a v únoru 2012

Logo Staropramenu v únoru 2006 a v únoru 2012

„V roce 2011 jsme v designu začali se změnou etiket. Klíčové zdůraznění vertikálního loga a ikony ‚S‘ jsme nyní využili a postupujeme o další krok dál. Začínáme používat nové logo v podobě štítu,“ říká Zlámalová.

Představení loga probíhá i na profilu Staropramenu na sociální síti Facebook, který má už více než 46 tisíc fanoušků. Změny v designu a komunikaci se pak projeví i na prodejních místech a v hospodách a restauracích, jež nabízí piva Staropramen.