Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích na Tachovsku. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

Staropramen zve plechovkami na jedno

Pivní značka spouští novou letní kampaň s limitovanou edicí plechovek a míří na letní festivaly, kde k těm tradičním přidala další dva.

Pivovary Staropramen spouštějí kampaň Bav se Staropramenem

Pivovary Staropramen spouštějí kampaň Bav se Staropramenem

Pivovary Staropramen spouštějí novou letní marketingovou kampaň Bav se Staropramenem. Stejně jako loni v ní hlavní roli hrají plechovky. Loni plechovky reprezentovaly různé hudební styly, letos se jejich pomocí lidé mohou zvát „na jedno“. Každá plechovka z limitované edice totiž obsahuje specifické slovo nebo symbol, vyzývající k setkání nad pivem u různých příležitostí. Celkem vzniklo 12 variací plechovek, které byly vyrobeny v celkovém počtu necelých 10 milionů kusů. V prodeji by měly být do konce srpna.

Aktivitu podpoří kampaň na billboardech, v rádiu, v kině, v televizi i v místě prodeje a zejména v online. V rozhlasovém provedení půjde o spoty vysílané stanicemi sítě Radio House a o specifickou spolupráci s Evropou 2, kde od příštího týdne poběží soutěž o poukazy do sítě restaurací Potrefená husa. Vizuály kampaně se objeví také v příměstských vlacích City Elefant a na takzvaných „hypercubes“ v Praze. Televizní kampaň poběží ve stanicích skupiny Prima a kinoreklama se bude promítat v kinech sítě Cinestar.

Hlavním médiem pro kampaň je ale internet. Základ online kampaně tvoří speciální web Jdem na jedno, kde mohou lidé sdílet pomocí hashtagu #jdemnajedno vlastní pozvánky na pivo, sestavené z nápisů na plechovkách a vyfocené. Kreativní zpracování kampaně pochází od Zaraguzy, online aktivaci měla na starost digitální agentura Etnetera.

Kreativní zpracování kampaně pochází od agentury Zaraguza

Kreativní zpracování kampaně pochází od agentury Zaraguza

V rámci instore komunikace představí Staropramen soutěž organizovanou ve spolupráci s online průvodcem po českých a moravských hradech Hrady.cz v síti prodejen potravin Enapo. V této síti bude možné při nákupu čtyř plechovek z limitované edice vyhrát pivo, vstupenku na festival nebo setkání s kapelou Mandrage. Soutěže o vstupenky na festivaly poběží i v dalších řetězcích, například v Tesku.

Opět se objeví stage na festivalech

Staropramen také opět podpoří letní hudební festivaly. Vedle tradiční účasti na festivalech Rock for People a Hrady CZ se nově stal partnerem multižánrového hudebního festivalu United Islands of Prague a zcela nového festivalu Metronome, který se koná 25. a 26. června na pražském Výstavišti a v přilehlém parku Stromovka.

Stejně jako loni bude Staropramen provozovat na festivalech takzvanou Staropramen Showtime Stage s motivem limitované edice plechovek. V případě festivalu United Islands of Prague, který se koná od 23. do 26. června v Praze na Kampě, Střeleckém ostrovu, v Kinského zahradě na Janáčkově nábřeží, bude tato hudební stage stát přímo v areálu pivovaru a festivaloví návštěvníci budou moci absolvovat jeho prohlídku.

Už potřetí nabídnou Pivovary Staropramen formou projektu Festivaly bez zábran bezbariérový vstup na vybrané festivaly hendikepovaným, zejména vozíčkářům. V letošním roce poskytuje pivovar tuto službu na festivalech Mezi ploty, Vysmáté léto v Kadani, Rock for People a Rock for Churchill. Staropramen slibuje zajistit přechodové pásy, vyvýšenou plošinu pro lepší výhled a bezbariérový stan a sociální zařízení. 

„Loni jsme díky festivalům nasbírali 670 kg víček, za které jsme pořídili přes 70 metrů přechodových pásů,“ říká Petra Chovancová, senior brand manažerka značky Staropramen.

Součástí letních aktivit pivovaru je projekt Festivaly bez zábran

Součástí letních aktivit pivovaru je projekt Festivaly bez zábran

 

K realizaci Festivalů bez zábran má pomáhat i sbírání víček

K realizaci Festivalů bez zábran má pomáhat i sbírání víček