V pražském Veletržním paláci dnes v půl desáté startuje program třetího ročníku Prague International Advertising Festival (PIAF).
„Do finále soutěže reklam se konečně probojovalo nepřehlédnutelné množství tuzemských prací,“ podotýká Marek Hlavica, ředitel festivalu. Mezi finalisty soutěže je 116 přihlášek z celkem 20 zemí světa, z Česka je třetina prací.
Soupeřit budou o pozornost mezinárodní poroty [první fotografie]. Společně s vítězi soutěže bude porota vybírat i nový mezinárodní slogan pro Prahu.
Dnes od 19.30 je pro veřejnost připravena speciální dvouhodinová komentovaná projekce Shots in the Dark, zdarma. Na programu jsou nejúspěšnější virální videa a díla nastupující generace reklamních režisérů, výherců Young Director Awards.
Program má letos stejné tématické členění jako soutěžní kategorie - od kreativního brandingu a podpory prodeje, přes kreativní myšlenku až po umění doručit ji cílové skupině. Jako klíčoví řečníci vystoupí
- Ted Florea, stratég jedné z nejkreativnějších agentur světa Droga5 New York. (Na Teda se hodně těší náš Marek Prchal.)
- Dále Jean Maria Dru, Chairman celosvětové sítě agentur TBWA a autor metody „disruption“ čili porušování zavedených pravidel v komunikaci.
- A nakonec Gideon Amichay, jeden z nejlepších kreativních tvůrců světa, předseda poroty PIAF Awards a vítěz loňské Grand prix na PIAF.
O akci průběžně referujeme ve speciální příloze PIAF 2012. Jedna z kategorií v soutěži reklam je zaměřená na kampaně na pivo a vy máte do zítřka možnost hlasovat o nejlepší pivní reklamu tady na Médiáři.
Festival rezonuje také na Twitteru.