Ministerstvo pro místní rozvoj vypsalo veřejnou zakázku na nákup mediálního prostoru pro kampaň s pracovním názvem Evropské fondy pro lepší vzdělání a zaměstnání. Kampaň má být zaměřena na širokou veřejnost, zejména na rodiny s dětmi, dále na mladé lidi od 20 do 30 let a na starší pracující lidi ve věku 50 +. Běžet by měla v televizi, v tištěných médiích (deníky, týdeníky, suplementy a podobně) a na internetu. Jejím úkolem je zvýšit povědomí o evropských strukturálních a investičních fondech. Předpokládaná hodnota kampaně činí 9,779 milionu Kč. Realizovat by se měla ještě v letošním roce, nejpozději do 15. prosince 2016.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval