Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Stát chystá kampaň dotací za dvacet milionů

Státní fond životního prostředí chce informovat o svých dotačních programech.

Kampaň bude propagovat projekt Nová zelená úsporám

Kampaň bude mimo jiné propagovat program Nová zelená úsporám

Státní fond životního prostředí připravuje dvacetimilionovou veřejnou zakázku na svou inzerci a propagaci v letech 2016 až 2018. Informace vyšla v dnešním Věstníku veřejných zakázek.

Předmětem zakázky je nákup inzertní plochy v tištěných a elektronických médiích, nákup vysílacího prostoru v rozhlase a v televizi a poskytnutí souvisejících služeb. Tato plocha by pak měla sloužit pro informování o dotačních programech fondu (Operační program Životní prostředí, který je financovaný z prostředků Evropské unie, a program Nová zelená úsporám) a propagovat realizované projekty. Zakázka by měla běžet dva roky od podpisu smlouvy. Termín uzávěrky pro přihlášky nebyl zatím zveřejněn.