Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Stehlíková přešla z Konektoru do Bistra

Novou specialistkou Bistro Social je Tereza Stehlíková z Konektor Social.

Tereza Stehlíková

Tereza Stehlíková

Do agentury Bistro Social nastoupila Tereza Stehlíková, která dosud působila jako konzultantka sociálních médií v agentuře Konektor Social. V nové pozici bude mít na starosti strategický rozvoj současných klientů Bistro Social, zajistí například komunikaci značek Krušovice a Strongbow.

Stehlíková se dosud věnovala content marketingu, správě kampaní a strategii sociálních médií televizních kanálů provozovatele AMC Networks International CE a společností a značek EuroPainClinics, Jack Daniel’s, Oriflame a jiných. Zaměřovala se také na komunikaci s cílovou skupinou maminek. Dříve působila jako administrátorka komunitních webů eMimino.cz, Modnipeklo.cz, Labuznik.cz a dalších, působila i v oblasti marketingového výzkumu.

Agentura Bistro Social vznikla v roce 2014 v komunikační skupině Adexpres, zaměřuje se právě na oblast sociálních médií.