Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Storytelling Masterclass s Mikem Cachuelou

Be part of a big story. Díky 3Bohemians přijíždí do Prahy hollywoodský storyteller.

Některé z prací Mika Cachuely

Některé z prací Mika Cachuely

Vyprávění příběhů je přirozenou součástí lidské kultury i vnímání světa po tisíce let. Vyprávění příběhů máme v naší DNA. Chceme být jejich součástí, chceme, aby nás rozesmály, rozplakaly, abychom nad nimi přemýšleli, snili, abychom je milovali. I dobrý marketing staví na příbězích a každý, kdo jej vytváří a realizuje, se stává vypravěčem. Bohužel úžasných příběhů je v reklamě stále poskrovnu. Je proto načase nakouknout pod pokličku Hollywoodu, který je ve vyprávění příběhů výjimečně úspěšný.

Kreativci, marketéři značek a reklamní režiséři mají příležitost se nechat inspirovat na jednodenním Storytelling Masterclass, který se uskuteční v úterý 25. července 2017 v Praze.

Mike Cachuela

Mike Cachuela

Mike Cachuela, který jej vede, je jako scenárista a autor filmových příběhů skutečnou špičkou v oboru. Pracoval pro Pixar a Disney, spolupracoval s režisérskými vizionáři, jako jsou Henry Selick, Tim Burton, Brad Bird nebo John Lasseter, i studii Dreamworks nebo Laika. Přiváží do Prahy cenné zkušenosti se storytellingem a svůj jednodenní workshop zaměřuje především na podstatu toho, co u publika vyvolává reakci a emoce, tolik potřebné pro úspěšné budování příběhů značek.

Nápad uspořádat workshop o vyprávění příběhů vznikl v animační produkci a studiu 3Bohemians, které i letos pořádá svou letní školu animace Anomalia.

„Deset let vozíme do ČR profesionály z amerických animačních studií, kteří předávají své know-how mladým umělcům v animaci a filmařům. Toto léto opět otevřeme inkubátor pro vývoj příběhů a výtvarné pojetí animovaných celovečerních a seriálových projektů – Anomalia Story a Concept Art Labs. Zároveň je přirozené, že by téma vyprávění příběhů mohlo zaujmout i profesionály z reklamní branže a marketéry značek, protože i oni musí umět používat příběhové postupy, aby zaujali ve zkratce příběhem plným emocí. Je to příležitost, jak se inspirovat od tvůrců celosvětově úspěšných celovečerních filmů,“ říká Marek Toušek, jeden z organizátorů workshopu.

Be part of a big story, Storytelling Masterclass proběhne za podpory českého i německého Art Directors Clubu.

Zájemci se mohou registrovat do neděle 18. 6. 2017. Po tomto datu je možná registrace do naplnění kapacity workshopu.