Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Struna ze Starcomu převzal vedení Neo Ogilvy

V čele digitální agentury střídá Igora Petrovicse, který z firmy odešel.

Petr Struna

Petr Struna

Digitální agenturu Neo Ogilvy nově vede Petr Struna, který posledních devět let dělal v mediální agentuře Starcom MediaVest Group, naposledy dva roky jako šéf digitálních médií. Neo Ogilvy od září 2012 vedl Igor Petrovics, teď z Ogilvy odešel. Struna, bakalář z irského Institute of Technology Sligo, má v Ogilvy její digitální fullservisovou agenturu dál rozvíjet. Agentura má nyní 12 lidí, mělo by jich přibývat.

Struna s týmem bude navazovat na konání agentury Mather Advertures, která ve skupině skončila loni. Nástupnickou značkou je právě Neo Ogilvy.