Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Šturm odchází z marketingu Home Creditu

Marketér Daniel Šturm opouští Home Credit na konci března po necelých dvou letech.

Daniel Šturm

Daniel Šturm

Pozici marketingového šéfa úvěrové nebankovní společnosti Home Credit opouští po necelých dvou letech Daniel Šturm, který měl na starost mimo jiné i řízení zákaznické zkušenosti a vývoj produktů. Ve funkci ho zatím nikdo nenahradí, divizi marketingu bude řídit přímo generální ředitel David Bystrzycki.

Šturm odchází z Home Creditu k poslednímu březnu a nemíří na žádnou konkrétní pozici. „Cítím, že je čas posunout se zase dál a hledám nové příležitosti,“ prohlásil Šturm.

Končící marketingový šéf se podepsal například pod nový komunikační koncept pro Tesco finanční služby nebo Japonskou půjčku. V produktové oblasti dohlížel na vznik O2 Extra karty. Byl také hlavním konzultantem pro společný projekt Home Creditu a inkubátoru Creative Dock: peer to peer platformu Zonky, která umožňuje půjčky mezi běžnými lidmi. Mezi posledními projekty, na kterých pracoval, byl velký repositioning společnosti Home Credit, jehož spuštění je plánováno na letošní rok.

Před svým působením v Home Creditu Šturm řídil marketing České spořitelny či televize Nova. Pracoval také pro vydavatelství Stratosféra, Sanoma Magazines či prodejce reklamy Inzertmedia a Regie Radio Music.