Od 23. srpna do úterý 4. října chce tým Blesk.cz zvládnout celkem třináct debat s adepty na hejtmany před říjnovými krajskými volbami. Projdou do nich ti, kdo mají nad 5 %, exkluzivně to zjišťuje agentura Phoenix Research. Živé vysílání půjde každé úterý a čtvrtek, má mít vždy hodinu a půl. Turné začalo dnes v Karlových Varech na kolonádě. Poslední debata bude středočeská, v pražské redakci. Záznamy schraňuje speciál Blesku k volbám.

Šturm odchází z marketingu Home Creditu

Marketér Daniel Šturm opouští Home Credit na konci března po necelých dvou letech.

Daniel Šturm

Daniel Šturm

Pozici marketingového šéfa úvěrové nebankovní společnosti Home Credit opouští po necelých dvou letech Daniel Šturm, který měl na starost mimo jiné i řízení zákaznické zkušenosti a vývoj produktů. Ve funkci ho zatím nikdo nenahradí, divizi marketingu bude řídit přímo generální ředitel David Bystrzycki.

Šturm odchází z Home Creditu k poslednímu březnu a nemíří na žádnou konkrétní pozici. „Cítím, že je čas posunout se zase dál a hledám nové příležitosti,“ prohlásil Šturm.

Končící marketingový šéf se podepsal například pod nový komunikační koncept pro Tesco finanční služby nebo Japonskou půjčku. V produktové oblasti dohlížel na vznik O2 Extra karty. Byl také hlavním konzultantem pro společný projekt Home Creditu a inkubátoru Creative Dock: peer to peer platformu Zonky, která umožňuje půjčky mezi běžnými lidmi. Mezi posledními projekty, na kterých pracoval, byl velký repositioning společnosti Home Credit, jehož spuštění je plánováno na letošní rok.

Před svým působením v Home Creditu Šturm řídil marketing České spořitelny či televize Nova. Pracoval také pro vydavatelství Stratosféra, Sanoma Magazines či prodejce reklamy Inzertmedia a Regie Radio Music.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr