Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Šturma střídá v Home Creditu Studničková

Manažerka naposled činná v O2 povede úvěrový marketing v Česku i na Slovensku.

Jana Studničková

Jana Studničková

Novou ředitelkou marketingové divize úvěrové společnosti Home Credit, spadající pod finanční skupinu PPF, je Jana Studničková. Ve funkci vystřídala Daniela Šturma, který z Home Creditu po necelých dvou letech odešel. Studničková do loňska dělala v rámci PPF pro operátora O2. Na jaře 2015 se přesouvala ze Slovenska do Česka, po měsíci z firmy odešla. Předtím v PPF dělala marketing Sazky, v minulosti pracovala ve skupině Penta Investments.

V Home Creditu teď bude v Česku i na Slovensku zodpovídat za marketingovou komunikaci, řízení zákaznické zkušenosti a online aktivity. Přebírá také vedení projektu repositioningu, jehož cílem je zlepšit vnímání značky Home Credit a inovovat. Soustředí se přitom zejména na online. Připomeňme, že Home Credit loni prostřednictvím startupu Zonky spustil online platformu pro půjčky mezi fyzickými osobami.

S týmem bude Studničková zodpovídat i za podznačky Home Creditu – konkrétně Japonskou půjčku, Tesco finanční služby či O2 Extra kartu.