Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Sukkari z rozhlasu pomůže Nielsenu v Bulharsku

Magida Sukkari přišla do Nielsen Admosphere jako šéfka obchodního rozvoje v zahraničí.

Magida Sukkari

Magida Sukkari

Do týmu výzkumné agentury Nielsen Admosphere pro zahraničí přibyla začátkem dubna Magida Sukkari. Nastoupila na pozici international business development director. Rozvoj výzkumných aktivit a rozšíření klientského servisu má zastat zejména na bulharském trhu, kde Admosphere působí od roku 2012. Půjde tam o monitoring reklamních investic Ad Intel či software Adwind Kite.

Sukkari přišla z pozice manažerky výzkumu v Českém rozhlase. Předtím dělala ředitelku obchodního rozvoje v mediální agentuře OMG. Řadu let působila v agentuře Median, spolupracovala na výzkumu spotřebního chování Media-Market-Lifestyle (MML-TGI), výzkumu čtenosti tisku Media Projekt či výzkumu poslechovosti rádií Radioprojekt.